شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

گروه حوادث: سارقان مسلح که در جریان چندین سرقت مسلحانه در استان گلستان، بیش از 20 کیلوگرم طلا و جواهر به سرقت برده بودند، دستگیر شدند

به گزارش ایرنا، سردار حمید عطایی، رئیس پلیس استان گلستان با بیان این خبر گفت: با توجه به چندین فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی‌های استان در اواخر سال گذشته، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل‌های سرقت به بررسی‌ اظهارات شاهدان و صاحبان طلافروشی‌ها پرداختند و به بررسی و تجزیه اطلاعات به دست آمده پرداختند.

سردار عطایی خاطرنشان کرد: سرانجام پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و پلیسی، طی هفته گذشته ماموران موفق شدند 4‌نفر از اعضای این باند به همراه 2‌مالخر و یک رابط را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری 3نفر از سارقان طی یک عملیات برنامه‌ریزی شده گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه اعضای باند، آنجا را محاصره کردند اما زمانی که قصد دستگیری اعضای باند را داشتند یکی از آنها در درگیری با ماموران کشته شد.

سردار عطایی در ادامه با بیان اینکه 2 مالخر و یک رابط نیز در سلسله عملیات‌های کارآگاهان دستگیر شدند ادامه داد: متهمان تاکنون به سرقت از بیش از 7 طلا فروشی به‌صورت مسلحانه اقرار کرده‌اند که در 2 مورد از این سرقت‌ها بر اثر تیراندازی متهمان با اسلحه شکاری، چند نفر از کسبه مجروح شده‌اند.  فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان گفت: اعضای این باند بیش از 20 کیلوگرم طلا را به سرقت برده‌اند که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

کد خبر 108981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز